Home
Zoeken op onderwerp
Klanten & Leveranciers
Home  > Klanten & Leveranciers > Overheden > Afvaldatamanagement > Milieu Informatie Centrum
iStock_000008775558XSmall-telefoon.jpg

Milieu Informatie Centrum

Het Milieu Informatie Centrum van Attero speelt een centrale rol in de dagelijkse gegevensverwerking, klachtenbehandeling en informatieverstrekking. Het centrum is gedurende de contractperiode voor het datamanagement voor de inwoners beschikbaar als servicepunt, informatiecentrum en klachtenlijn.
Inwoners kunnen met vragen over de inzamelmiddelen bellen naar een gratis 0800-telefoonnummer. Attero garandeert continue bereikbaarheid tijdens de openingstijden. Bij piekbelasting verdelen wij de binnenkomende telefoongesprekken over verschillende telefoonlijnen, zodat wachttijden minimaal zijn.

MIC online

Het Milieu Informatie Centrum is ook bereikbaar via onze site Miconline.nl. Hier kunnen inwoners hun meldingen of inzamelklachten 24 uur per dag, 7 dagen per week online doorgeven. De melder ontvangt direct een ontvangstbevestiging. Daarna worden de meldingen binnen twee werkdagen in behandeling genomen en krijgt de melder antwoord.

Heeft u interesse in deze dienst? Neem dan contact op voor een afspraak om de mogelijkheden door te nemen.