Klachten

We hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Of u nu telefonisch, per e-mail of persoonlijk contact heeft, het moet altijd naar uw tevredenheid verlopen. Wanneer het niet loopt zoals u verwacht, helpen we u graag en leren hiervan voor een betere communicatie in de toekomst. 

Heeft u een klacht? Dan horen we graag van u. Samen zoeken we dan naar de beste oplossing.

Klantcontact

Bent u klant en heeft u een klacht? Dan horen we graag van u. U kunt uw klacht telefonisch doorgeven door te bellen naar (088) 550 25 00. U kunt ook een e-mail sturen naar klachten@attero.nl.

Wat doen wij met uw bericht?

Wij registreren uw klacht. Uw ontvangt altijd een bevestiging van uw klacht met daarbij het registratienummer en verwachte reactietijd. Deze bevestiging ontvangt u binnen 24 uur.
Vervolgens analyseren we uw klacht en vragen eventueel extra informatie op. Daarna ontvangt u van ons een reactie met de best passende oplossing.
Wanneer uw klacht naar tevredenheid is afgerond, sluiten wij het dossier. Hiervan ontvangt u altijd een bevestiging.

 

Milieu en veiligheid

Heeft u een klacht op het gebied van milieu en veiligheid zoals geuroverlast? Neemt u dan op werkdagen telefonisch contact met ons op via (088) 550 10 00. Zo kunnen wij snel en direct reageren en u op de hoogte houden. U kunt uw melding 24 uur per dag, 7 dagen in de week doorgeven via de e-mail door een bericht te sturen naar: klachten@attero.nl. Onze medewerkers geven uw klacht door aan de betreffende locatie van ons bedrijf en nemen zo snel mogelijk met u contact op. 

Op de hoogte blijven

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief! Enkele keren per jaar informeren wij u over de belangrijkste en meest innovatieve ontwikkelingen van onze duurzame afvalverwerking. De nieuwsbrief biedt u praktische informatie, die u van pas kan komen voor een soepel verloop van uw contacten met ons bedrijf.

Mogen we weten waar uw interesse ligt? Dan sturen we u daarvoor de specifieke nieuwsbrief/brieven: