Klachten

Heeft u een klacht? Neemt u dan rechtstreeks telefonisch contact met ons op. Zo kunnen wij snel en direct reageren en u op de hoogte houden. U kunt uw melding 24 uur per dag doorgeven via het speciale nummer (088) 550 10 10; ook in het weekend. Onze medewerkers geven uw klacht direct door aan de betreffende locatie van ons bedrijf.

Bent u klant en heeft u een klacht? Verstuur die dan per e-mail naar klachten@attero.nl. Om telefonisch een klacht door te geven, belt u met Customer Service: (088) 550 25 00.

Op de hoogte blijven

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief! Enkele keren per jaar informeren wij u over de belangrijkste en meest innovatieve ontwikkelingen van onze duurzame afvalverwerking. De nieuwsbrief biedt u praktische informatie, die u van pas kan komen voor een soepel verloop van uw contacten met ons bedrijf.

Mogen we weten waar uw interesse ligt? Dan sturen we u daarvoor de specifieke nieuwsbrief/brieven: