Klantgericht

Klachten lossen we voor je op

Wij streven naar een hoge klanttevredenheid door altijd open te staan voor verbeteringen. En dat gaat steeds beter. De afgelopen jaren zijn we volgens marktonderzoeksbureau Integron van een 7,6 naar een 8,0 geklommen.

Het blijft altijd een uitdaging om op klachtenafhandeling goed te scoren. Volgens Integron scoren bedrijven in de door hen onderzochte sector gemiddeld een 6,7 en de afvalsector gemiddeld een 5,9. Attero scoort op klachtenafhandeling een 7,4. Daar zijn we trots op! We beloven om te blijven verbeteren. Dus heb je een klacht, vraag of suggestie? Laat het ons alsjeblieft weten.

Verbeterpunten

Attero gaat zeker aan de slag met de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek. Klachtafhandeling, de snelheid van terugkoppeling en de juistheid en volledigheid van facturen, weegbonnen, weegpassen en begeleidingsdocumenten en de kwaliteit van onze producten en dienstverlening heeft blijvend onze aandacht. In 2024 zal opnieuw een klanttevredenheidsmeting worden uitgevoerd. 

Heb je suggesties, opmerkingen of klachten.


We gaan graag samen met je het gesprek aan om te kijken wat voor jou de beste oplossing is. Suggeties horen we ook graag. En complimentjes natuurlijk ook!

Neem contact met ons op

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.