Attero ziet in 2022 klanttevredenheid verder toenemen

In 2022 heeft Attero in samenwerking met Integron en onderzoek uitgevoerd om inzicht te krijgen in de tevredenheid en verwachtingen van klanten en leveranciers. Aan het onderzoek hebben ruim 200 klanten online deelgenomen en de klanten beoordelen Attero met een mooie 8. Dat is 0,2 punten hoger dan in 2020. Daarmee heeft Attero de trend van de aflopen 8 jaar verder doorgezet.   

Proefopzet

Attero heeft dit jaar gekozen voor een iets andere opzet van het onderzoek. De vragenlijst was zeer kort wat heeft geleid tot een iets hogere respons. Tevens is een apart onderzoek uitgevoerd naar het functioneren van de afdeling Customer Services over de transactionele handelingen. Hierbij werd zelfs een klanttevredenheid van 8,4 behaald. Attero heeft de processen goed op orde.  

Samenwerking

Klanten zien Attero nog steeds als een betrouwbare organisatie die veiligheid hoog in het vaandel heeft. Attero heeft de basis goed op orde en de samenwerking met de klanten verloopt steeds intensiever en constructiever.

Verbeterpunten

Attero gaat zeker aan de slag met de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek. Klachtafhandeling, de snelheid van terugkoppeling en de juistheid en volledigheid van facturen, weegbonnen, weegpassen en begeleidingsdocumenten en de kwaliteit van onze producten en dienstverlening heeft blijvend onze aandacht. In 2024 zal opnieuw een klanttevredenheidsmeting worden uitgevoerd. 

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt deze website gebruik van Cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies.