Attero maakt werk van feedback

Woensdag 14 November 2018

Binnenkort zal Attero opnieuw peilen in welke mate de klant tevreden is over de dienstverlening en producten van Attero. Het onderzoek zal uitgevoerd door het bureau Integron en volgt op een eerder onderzoek uit 2016. Het vorige onderzoek toonde onder andere aan dat klanten Attero beschouwen als een professionele organisatie die staat voor betrouwbaarheid en veiligheid. Met betrekking tot de kerncompetenties innovatie en duurzaamheid was Attero in de ogen van de klant op dat moment minder zichtbaar terwijl men hergebruik en recycling van grondstoffen als belangrijk toekomstbeeld van afvalverwerking zag.

Zichtbaarheid
Attero heeft deze handschoen opgepakt en veel effort gestoken in het beter zichtbaar maken van doorgevoerde innovaties en duurzame ontwikkelingen. Met een nieuwe website, de vele filmpjes, evenementen en inhoudelijke nieuwsbrieven heeft Attero getracht haar duurzame activiteiten beter voor het voetlicht te plaatsen. Wij hebben de afgelopen vijf jaar meer dan €200 miljoen geïnvesteerd in innovaties en onze CO2-impact daarmee met zestig procent gereduceerd. Recente voorbeelden hiervan zijn onder andere de nieuwe stoomturbine in Moerdijk en investeringen in de PSP en PRP voor kunststofsortering en recycling. 

Op de hoogte blijven

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief! Enkele keren per jaar informeren wij u over de belangrijkste en meest innovatieve ontwikkelingen van onze duurzame afvalverwerking. De nieuwsbrief biedt u praktische informatie, die u van pas kan komen voor een soepel verloop van uw contacten met ons bedrijf.

Mogen we weten waar uw interesse ligt? Dan sturen we u daarvoor de specifieke nieuwsbrief/brieven:

Attero maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?